Compania Aqua Regis, cel mai mare distribuitor pe piata premium a apei minerale distribuite in sistem de watercooler (dozatoare de apa cu functii de racire si incalzire), si-a dublat anul trecut afacerile la peste 600 de mii de euro, in urma extinderii zonei de livrari, maririi portofoliului de clienti dar si cresterii consumului la cei existenti. "Fata de 2005 afacerea s-a dublat, cresterea efectiva a cifrei de afaceri fiind de 107 procente", se arata intr-un comunicat al companiei.
Potrivit reprezentantilor companiei, piata apei distribuite in sistem watercooler se imparte in doua categori: apa extrasa din puturi citadine si apa minerala plata, aceasta din urma fiind considerata un segment premium, pentru ambele categorii existand estimari de crestere considerabila anul acesta. "Noi estimam aceasta ascensiune la aproximativ 25 de procente, iar Aqua Regis va depasi tendinta generala cu 80 de procente", a declarat Tase Ilie, administratorul Aqua Regis.
Anul trecut, valoarea totala a pietei sistemelor watercooler s-a situat in jurul sumei de 20 milioane de euro, din care segmentului premium ii revin 1,5 milioane de euro. "Diferenta se va micsora cu timpul pentru ca din ce in ce mai multi clienti vor apa minerala, nu simpla", sustin reprezentantii firmei.
Aqua Regis controleaza 90 % din piata premium de watercooler, ceea ce reprezinta aproximativ 5% din piata totala de watercoolere. Printre clientii firmei se numara atat atat companiile mici si mijlocii, dar si consumatorii casnici. Principalii concurenti Aqua Regis pe acest segment de piata sunt companiile Perla Harghitei si Zizin.
Aqua Regis face parte din Divizia de Food&Beverages a RTC Holding, alaturi de Depozitul de Vinuri, Depozitul de Legume si Fructe, Deli Catering si compania cu care Holdingul RTC a intrat pe piata agroturismului, pensiunea La Bradul Inalt, din judetul Sibiu.
Com