Expozitia deschisa de catre Razvan Neagoe la galeria Galateea, Focus, este una suficient de ampla si densa pentru a parea ca-i dilata misterios spatiul (cumva, in genul unui sarpe boa care a inghitit un elefant), nu numai datorita prezentei fizice a panzelor ample, virulente cromatic, care o populeaza, ci si din cauza resorturilor conceptuale largi care au dus la realizarea lor.
Expozitia contine un concentrat exploziv din preocuparile autorului presarate pe traseul riscant al definirii unei identitati viabile intr-un context ambiguu precum cel de azi, cand moartea artei s-a decretat de mult, valoarea de expunere a inlocuit-o pe cea de cult, iar comercialul si politicul sunt notiuni practic inseparabile de definirea actului artistic. Imaginile care ne intampina, percutante la nivel vizual si problematizante la nivel semantic, sunt un mixaj provocator intre zone distincte - prin traditie, stilistic si cultural - de bariere (aparent) de netrecut. Sloganuri publicitare si stenciluri agresive, marci ale vietii urbane si ale cotidianului postmodern dezabuzat in care traim, sunt juxtapuse motivelor populare preluate din covoarele taranesti sau epurei de icoana, iar balaurul Sfantului Gheorghe are ca pandant dragonul cool cu alura de tatuaj in lucrarea alaturata. Fina dantelarie de semne a epurei convietuieste cu brutalitatea semnelor de tipar ce compun un stencil cu inscriptia Urban Space, mai precis icoana, culcata la baza lucrarii, reprezinta solul (fertil) din care creste tulpina viguroasa a (florii) artei contemporane.
Sunt in fapt puse in relatie doua universuri, unul cu rezonante ancestrale si cel al contemporaneitatii, in care "identity" este o constructie publicitara. Mixajul dinamiteaza fara mila zona bunului-simt si a consensurilor cuminti in privinta valorilor sacre ale traditiei, zone vizitate in genere cu reverenta in aria culturala (vezi gru