Companiile americane New York Times si Monster Worldwide - operatorul numarul unu in recrutare online, cu 25 de milioane de vizitatori unici pe luna � au anuntat incheierea unui contract de colaborare, menit sa le intareasca pozitia pe piata, informeaza International Herald Tribune.
�Alaturi de Monster, NY Times isi va mari prezenta in spatiul online de recrutari�, a declarat Janet Robinson, directorul executiv al grupului Times. �Aceasta alianta face parte din strategia de prestare a unor servicii de recrutare online cat mai descentralizate�, a afirmat omologul lui Robinson de la Monster, William Pastore.
Firmele media, atat cele cu vechime, cat si cele mai noi, poseda fiecare anumite avantaje concurentiale ce ar necesita cheltuieli uriase din partea celor care ar dori sa le depaseasca.
Pentru ziare, astfel de parteneriate inseamna alierea cu cei considerati candva concurenti � pentru ca le-au diminuat incasarile din publicitate. Pentru companiile prezente exclusiv online, un asemenea acord reprezinta o buna modalitate de monitorizare a pietelor locale de recrutari, precum si cresterea vizibiliatatii brandului.
In noiembrie 2006, cei de la Yahoo a incheiat un contract de colaborare cu 7 trusturi de presa � care insumeaza176 de cotidiene, iar rivalul Google a semnat un acord similar cu 50 de ziare, inclusiv New York Times si Washington Post.
Incepand cu luna martie, pe site-urile a 19 dintre publicatiile grupului New York Times � inclusiv The Times si The Boston Globe � va fi prezent brandul Monster.
Pe langa faptul ca vor imparti aceeasi tehnologie si aceeasi baza de date de CV-uri, cele doua companii vor introduce si optiunea �click-to-print�, care va oferi angajatorilor optiunea de a-si publica anunturile in ziarele trustului Times.
�Combinatia de tehnologie (...) si profesionalism, creata in urma acestei aliante este extr