Numarul de automobile Dacia comercializate in Europa a crescut in luna ianuarie cu 4,6%, la 4.049 unitati, fata de 3.871 automobile in aceeasi perioada a lui 2006, conform datelor furnizate de Asociatia Europeana a Constructorilor de Automobile (ACEA). Statistica include statele membre ale blocului comunitar, exclusiv Cipru si Malta, si tarile care au aderat la EFTA, respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia si Elvetia. In 2006 vanzarile Dacia s-au apreciat pe pietele internationale cu 74%, la 88.931 unitati (dintre care 12.750 au fost produse in Maroc). Principala destinatie de export a fost Europa de Vest, cu 40% din totalul vanzarilor. Cea mai mare piata din UE s-a dovedit a fi Franta unde au fost livrate 18.742 unitati, urmata de Spania cu 6.483 unitati si Germania cu 6.361 de unitati. Cota de piata a grupului Renault in UE si tarile EFTA a scazut la 8% in prima luna a anului, de la 8,7% in urma cu un an, in conditiile in care numarul de automobile noi comercializate a scazut cu 7,5%, la 102.290 unitati, de la 110.137. Numarul de automobile Dacia comercializate in Europa a crescut in luna ianuarie cu 4,6%, la 4.049 unitati, fata de 3.871 automobile in aceeasi perioada a lui 2006, conform datelor furnizate de Asociatia Europeana a Constructorilor de Automobile (ACEA). Statistica include statele membre ale blocului comunitar, exclusiv Cipru si Malta, si tarile care au aderat la EFTA, respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia si Elvetia. In 2006 vanzarile Dacia s-au apreciat pe pietele internationale cu 74%, la 88.931 unitati (dintre care 12.750 au fost produse in Maroc). Principala destinatie de export a fost Europa de Vest, cu 40% din totalul vanzarilor. Cea mai mare piata din UE s-a dovedit a fi Franta unde au fost livrate 18.742 unitati, urmata de Spania cu 6.483 unitati si Germania cu 6.361 de unitati. Cota de piata a grupului Renault in UE si tarile