In cadrul "unicului festival european dedicat printului", desfasurat la Brasov, intre 8 si 11 februarie, participantii de origine latina au primit cele mai multe aprecieri, atat din partea publicului, cat si din cea a juriului avizat. Astfel, francezii de la Publicis Conseil Paris au fost favoritii absoluti ai AdPrint de anul acesta, campania Wonderbra Big Hands reusind sa aduca in portofoliul agentiei, prin cele trei lucrari participante la competitie (Wall, Chair si Table), nu mai putin de cinci premii de prima clasa. Este vorba in primul rand de trofeul festivalului, Rock Angel, acordat pentru cel mai bun print din concurs, caruia i s-au adaugat distinctia pentru cea de-a doua categorie a competitiei, Apparel/Fashion, cea pentru Echipa de Aur (aceeasi campanie), pentru Agentia Ingerilor si, alaturi de Publicis Romania, pentru Reteaua Ingerilor.
In afara de campania Wonderbra, agentia pariziana a mai fost prezenta in concurs cu alte cinci lucrari, reunite sub numele de campanie "Stihl Lost items", nici acestea "nescapand" de aprecierile juriului - castigatoare la categoria a saisprezecea, Home Maintenance, campania a primit chiar si o nominalizare pentru cel mai bun print din competitie.
Romanii si italienii, in competitie cu francezii
O alta prezenta notabila in cadrul concursului, autohtona de data aceasta, a fost cea a BV McCann Erickson, cu cele trei printuri din campania Maggi - Jane, The Godmother si Mount Rushmore, reunite sub acelasi slogan, "If only women spent less time cooking". Prima dintre lucrari a castigat premiul pentru sectiunea Foods, in timp ce intreaga campanie a fost premiata cu trofeul Crystal Angel pentru Best Use of Copywriting, iar agentia a primit distinctia pentru Echipa de Argint. Agentia italiana 1861united este cea de-a treia castigatoare, tot de origine latina, pentru categoria celor mai bune echipe, e