Lumea ne priveste, lumea te priveste. MMS-ul a castigat rapid batalia cu SMS-ul, la fel cum a castigat Cosmote la capitolul imagine in ultimul timp. Campania recenta de comunicare semnata Cohn&Jansen sta marturie in acest sens.Sa radem cu MMS-ul Lumea ne priveste, lumea te priveste. MMS-ul a castigat rapid batalia cu SMS-ul, la fel cum a castigat Cosmote la capitolul imagine in ultimul timp. Campania recenta de comunicare semnata Cohn&Jansen sta marturie in acest sens.
Privit la inceput cu neincredere, fiind descendentul in termeni de imagine al Suntel-ului si mai apoi al Cosmoromului, Cosmote a intrat pe piata din Romania sub culoarea unei alte marci concurente (la vremea respectiva Connex). Desi aparent perceput in mentalul colectiv ca fiind o copie a fostului Connex (dupa controversata campanie de rebranding), Cosmote isi contureaza o imagine din ce in ce mai puternica si pregnanta. Ceea ce era privit la inceput cu o oarecare indoiala se dovedeste a fi astazi o strategie inteligenta de marketing.
VERDE STOP! Daca Orange era portocaliu si Connex-ul avea sa faca tranzitia la Vodafone si implicit sa preia culoarea rosie, Cosmote avea unda verde.
Si tot verde este comunicarea acestei marci de cand a fost preluata de agentia de publicitate Cohn&Jansen. Idei proaspete si savuroase, oferte nemaiintalnite pana acum la o companie de telefonie mobila au facut din aceasta un brand popular. Facand un exercitiu de memorie, ne amintim de cozile interminabile, nu la paine, lapte sau ulei, cum era pe vremuri, ci la cartelele telefonice Cosmote. Revolutia Cosmote a fost primul semnal, la nivel de strategie si imagine, ca aceasta companie pregateste ceva de amploare.
TREPTELE SCHIMBARII. Stilul abordat in reclamele Cosmote nu era unul foarte diferit de ceea ce am vazut pana acum in materie de spot sau print in campaniile pentru companiile de telefonie m