Compania Campbell Soup, cel mai mare producator de supe din lume, a raportat o crestere cu 12 procente a profitului aferent trimestrului al doilea al anului fiscal care se va incheia in iulie 2007, datorita majorarii preturilor, informeaza Bloomberg.
Rezultatele financiare pozitive au determinat compania sa-si revizuiasca in sens pozitiv estimarile privind profitul pe 2007.
Profitul net al companiei a avansat la 285 de milioane de dolari, respectiv 72 de centi/actiune, de la nivelul de 254 de milioane de dolari consemnat in perioada similara a anului precedent.
Vanzarile din trimestrul incheiat la 28 ianuarie au crescut cu 4,3 procente, la 2,25 miliarde de dolari, potrivit unui comunicat al companiei, remis Bloomberg. Douglas Conant, CEO al Campbell Soup, a decis sa creasca preturile la supa, sosuri si la sucurile V8, in Statele Unite, reducand in acelasi timp costurile destinate promovarii acestor produse, in incercarea de a reduce volumul cheltuielilor.
Compania americana a precizat ca cererea pentru noile supe cu un continut redus de sare, respectiv Double Noodle si Cream of Mushroom, a depasit asteptarile Campbell.
"Au reusit sa impuna preturile pe care si le doreau", a declarat Marvin Roffman, presedinte la Roffman Miller Associates. "La nivel de marketing compania duce eforturi sustinute de a reduce continutul de sodiu din supe, iar, peste ceva timp, aceasta strategie va da rezultate", a precizat Roffman.
Cotatia actiunilor Campbell a crescut vineri cu 1,72 de dolari (4,4%), ajungand la valoarea de 41,30 de dolari/titlu, la ora 10.02 a.m., pe New York Stock Exchange.
Compania Campbell Soup, cel mai mare producator de supe din lume, a raportat o crestere cu 12 procente a profitului aferent trimestrului al doilea al anului fiscal care se va incheia in iulie 2007, datorita majorarii preturilor, informeaza Bloomberg. @N_P