Cifra de afaceri a producatorului de bomboane si guma de mestecat Wrigley Romania a crescut in 2006 la peste 60 milioane de dolari, dupa ce, in 2005, compania a avut incasari de 146,4 milioane de lei (circa 50 milioane de dolari), potrivit rezultatelor preliminare. "De asemenea, volumul vanzarilor companiei a crescut in 2006 cu 19,9% comparativ cu anul anterior", se arata intr-un comunicat al companiei.
Piata romaneasca de bomboane si guma de mestecat are o valoare de 380 de milioane de lei, la pret de retail, fiind in crestere in ultimii ani, se spune in comunicatul companiei, care citeaza studiile realizate de AC Nielsen. Pentru anul in curs, Wrigley estimeaza o rata de crestere a afacerii de 15-20%.
Wrigley detine o cota de 75% din valoarea pietei de bomboane si guma de mestecat, potrivit reprezentantilor companiei, care citeaza date ale firmei de cercetare AC Nielsen.
Wrigley Romania a fost fondata in 1992 si coordoneaza, din 2004, vanzarile Wrigley in Romania, Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo.
La nivel international, The Wm. Wrigley Jr. Company a realizat vanzari de 4,7 miliarde de dolari anul trecut, marcile companiei fiind distribuite in peste 180 de tari.
Cifra de afaceri a producatorului de bomboane si guma de mestecat Wrigley Romania a crescut in 2006 la peste 60 milioane de dolari, dupa ce, in 2005, compania a avut incasari de 146,4 milioane de lei (circa 50 milioane de dolari), potrivit rezultatelor preliminare. "De asemenea, volumul vanzarilor companiei a crescut in 2006 cu 19,9% comparativ cu anul anterior", se arata intr-un comunicat al companiei.
Piata romaneasca de bomboane si guma de mestecat are o valoare de 380 de milioane de lei, la pret de retail, fiind in crestere in ultimii ani, se spune in comunicatul companiei, care citeaza studiile realizate de AC Nielsen. Pentru anul in curs, Wrigley estimeaza o ra