Ofertele preliminare pentru Daewoo Automobile Romania vor fi depuse in 30 de zile dupa publicarea anuntului de vanzare, iar ofertele finale vor fi acceptate pana la inceputul lunii iulie 2007, au declarat surse oficiale citate de Mediafax.
"S-a luat decizia ca Daewoo Automobile Romania sa fie privatizata dupa modelul BCR, prin depunerea de oferte preliminare si, ulterior, de oferte finale. Ofertele preliminare vor trebui depuse in termen de 30 zile de la publicarea anuntului de privatizare, iar cele finale vor trebui inregistrate pana la inceputul lunii iunie, in functie de durata evaluarii primelor oferte", au afirmat sursele citate. Potrivit acestora, in cursul lunii iunie 2007, va fi anuntat noul proprietar al uzinei. Statul roman a devenit actionarul principal al Daewoo Craiova la sfarsitul lunii iunie 2006 cand s-a semnat contractul de transfer al participatiei de 51% si tranzactia creantelor, intre Daewoo Motor Co si Daewoo Automobile Romania.
In urma tranzactiei, Automobile Craiova si-a majorat participatia la Daewoo Romania la 100%. Statul este actionarul majoritar al Automobile Craiova, cu 72,4% din actiuni, iar SIF Oltenia detine 22%. Presedintele AVAS a anuntat, la 23 ianuarie 2007, ca General Motors si Ford - SUA, Tata - India si Chery Automobile (China) sunt interesate de preluarea Daewoo Automobile Romania, dar potrivit editiei electronice a publicatiei Shanghai Daily din 25 ianuarie, compania chineza nu intentioneaza sa cumpere uzina din Craiova.
Ofertele preliminare pentru Daewoo Automobile Romania vor fi depuse in 30 de zile dupa publicarea anuntului de vanzare, iar ofertele finale vor fi acceptate pana la inceputul lunii iulie 2007, au declarat surse oficiale citate de Mediafax.
"S-a luat decizia ca Daewoo Automobile Romania sa fie privatizata dupa modelul BCR, prin depunerea de oferte preliminare si, ulterior, de oferte fi