S&T, furnizor de solutii si servicii IT, a deschis un centru de competenta pentru solutii IBM Tivoli la Liubliana, se arata intr-un comunicat al companiei. Centrul de Competenta S&T pentru IBM Tivoli de la Liubliana este al treilea din seria de cinci centre de competenta pe care S&T a planificat sa le deschida in colaborare cu IBM, are 360 de angajati, si va asigura suport pentru toate proiectele care includ solutii IBM Tivoli. Noul centru de competenta S&T este responsabil pen
S&T, furnizor de solutii si servicii IT, a deschis un centru de competenta pentru solutii IBM Tivoli la Liubliana, se arata intr-un comunicat al companiei. Centrul de Competenta S&T pentru IBM Tivoli de la Liubliana este al treilea din seria de cinci centre de competenta pe care S&T a planificat sa le deschida in colaborare cu IBM, are 360 de angajati, si va asigura suport pentru toate proiectele care includ solutii IBM Tivoli. Noul centru de competenta S&T este responsabil pentru implicarea pro-activa in business, dezvoltarea pietei si training, si va servi tuturor subsidiarelor din cele 18 tari in care este prezent Grupul S&T.
“Multi dintre clientii nostri sunt implicati in administrarea sistemelor informatice profesionale, suportul pentru procesele ITIL (IT Infrastructure Library), managementul securitatii informatice si a conformitatii cu standardele industriale. IBM Tivoli ne permite sa le asiguram consultanta si suportul in elaborarea unui management eficient al sistemelor IT, croit in functie de cerintele specifice,” a detaliat Christian Rosner, CEO al S&T AG.
Potrivit comunicatului, Centrul de Competenta va dispune de un spatiu propriu in sediul subsidiarei S&T de la Liubliana si va colabora strans cu echipele locale de marketing si vanzari. Conducerea Centrului de Competenta va fi asigurata de Mitja Podles