“Inca un rand, inca un gand”, aceasta este sloganul noii campanii Skol al carei buget depaseste 1.000.000 de euro. In aceasta suma au fost incluse atat productia spotului, cat si campania de comunicare din 2007. In Romania, marca Skol face parte din portofoliul companiei URBB si este una dintre cele mai apreciate marci de bere premium local, avand in prezent o notorietate de 97%. De la lansarea sa in 1999, vanzarile de bere Skol in Romania au crescut de 13 ori in volum.
In 2006, marca Skol a reusit sa-si consolideze pozitia pe piata berii din Romania, inregistrand o crestere a vanzarilor de 21% fata de anul precedent. Pentru 2007, se estimeaza o crestere a vanzarilor de 30%.
“Inca un rand, inca un gand”, aceasta este sloganul noii campanii Skol al carei buget depaseste 1.000.000 de euro. In aceasta suma au fost incluse atat productia spotului, cat si campania de comunicare din 2007. In Romania, marca Skol face parte din portofoliul companiei URBB si este una dintre cele mai apreciate marci de bere premium local, avand in prezent o notorietate de 97%. De la lansarea sa in 1999, vanzarile de bere Skol in Romania au crescut de 13 ori in volum.
In 2006, marca Skol a reusit sa-si consolideze pozitia pe piata berii din Romania, inregistrand o crestere a vanzarilor de 21% fata de anul precedent. Pentru 2007, se estimeaza o crestere a vanzarilor de 30%.