Laura Tampa a fost numita oficial director general al agentiei Grey Worldwide Romania. Mihail Vartosu, care a fondat agentia in anul 1992 si a fost directorul executiv al companiei timp de 15 ani, in acelasi timp ocupand si postul de director executiv regional al Grey Global Group in Balcani, a precizat ca era momentul sa fie asigurata succesiunea sa si ca decizia este, in linii mari, una personala.
Mihail Vartosu va oferi in continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de strategic advisor al Grey Global Group in Balcani. �Eu voi continua sa valorific experienta mea, voi acorda consultanta si voi fi un partener aproape zilnic pentru Laura. Nu imi voi infiinta o structura proprie, imi voi folosi experienta in functie de ce ofera piata. Cel mai mare regret al meu la conducerea companiei este ca am pierdut o licitatie de acum 10 ani, la milimetru, pentru clientul Dacia�.
Grey face parte la ora actuala din primele cinci agentii de pe piata romaneasca. �In publicitate, concurenta este foarte mare iar echipa Grey este bine pregatita pentru aceasta perioada. Rezultatele noastre de anul trecut arata ca Grey este o firma prospera si dinamica. Sper sa fim in continuare in top cinci, sa avem succes la licitatiile din perioada asta si sa avem o firma care sa evolueaze eficient pe piata�.
In activitatea sa, agentia si-a stabilit o strategie care sa creasca vanzarile clientilor sai ajungand de cele mai multe ori lideri in vanzari, dupa cum a mai precizat Vartosu, rezultatele la festivalurile de profil contand mai putin. �Am acumulat 15 ani de experienta insa nu a fost usor sa evoluam intr-un mediu de afaceri neprietenos. Grey a avut de-a face in toti acesti ani cu aproximativ 50 de branduri, fie create de la zero, fie relansari in perioade neprielnice, de criza a economiei romanesti, precum cea dintre anii 1996 si 2000. Cateva branduri pentru