Nici la a doua strigare pentru vânzarea terenului din Dâmboviţa, grupul francez nu a scos bani din buzunar Nu trataţi investiţiile noastre ca investiţii ordinare - cam aşa sună în Nici la a doua strigare pentru vânzarea terenului din Dâmboviţa, grupul francez nu a scos bani din buzunar Nu trataţi investiţiile noastre ca investiţii ordinare - cam aşa sună în ultimul timp mesajele pe care francezii de la Renault le transmit, încă în termeni diplomatici, autorităţilor de la Bucureşti. Jocul de-a licitaţia pentru terenul de lângă Titu, unde grupul francez anunţa construirea unui centru de proiectare-dezvoltare, ar putea transmite, la rândul lui, un mesaj negativ investitorilor strategici. Dacia Groupe Renault continuă să menţină un ferm "no comment" în legătură cu licitaţia organizată de Consiliul Judeţean Dâmboviţa pentru terenul de la Boteni, Titu (circa 50 km de Bucureşti). Nici ieri reprezentanţii companiei nu au vrut să dea nicio explicaţie pentru faptul că au refuzat, pentru a doua oară, să achite preţul de pornire a licitaţiei. Aceasta deşi noul preţ este cu 5% mai mic decât prima rundă a licitaţiei, desfăşurată în urmă cu o săptămână. Este vorba de 27,6 milioane de lei inclusiv TVA, din care două milioane lei pentru clădiri, 25,3 milioane lei pentru teren şi circa 250.000 lei pentru reţele de utilităţi, drumuri şi alte active. "În cazul în care licitaţia nu va avea un câştigător nici a treia oară, Consiliul Judeţean va analiza reorganizarea întregii proceduri, cu un alt preţ de pornire, conform legii", a declarat, pentru Mediafax, Mihai Trifan, vicepreşedintele CJ Dâmboviţa şi preşedintele Comisiei de licitaţie. Dar tot procesul pare să se anunţe de pe acum cel puţin îndelungat. Şi, în ciuda misterioasei tăceri pe care o păstrează francezii, tot acest proces a căpătat caracterul unei lupte de rezistenţă. La prima vedere, e inexplicabil de ce producătorul fr