Reteaua de magazine de tip do-it-yourself Mr. Bricolage va deschide doua unitati in acest an in orasele Bucuresti si Pitesti, in care va investi pana la 16 mil. euro.
"Vom investi 7-8 mil. euro pentru fiecare deschidere, investitia totala in reteaua Mr. Bricolage din acest an ridicandu-se la 24 mil. euro", a declarat Tudor Profir, directorul general al Mr. Bricolaj Romania. El nu a dorit sa precizeze destinatia celei de-a doua parti a investitiei planificate pentru 2007.
Primul magazin Mr. Bricolage din Romania a fost deschis in luna noiembrie a anului trecut, la Bucuresti, in urma unei investitii de aproximativ 7 mil. euro. Reteaua va numara 3 unitati la finele acestui an, urmand ca anul viitor sa fie deschise alte trei unitati Mr. Bricolage. Planurile retailerului de bricolaj vizeaza dezvoltarea unei retele de 30 de magazine, in orasele cu peste 150.000 de locuitori, prin investitii totale de 220 mil. de euro.
"Piata imobiliara este intr-o efervescenta care cred ca va continua si in acest an", a mai spus Tudor Profir.
Unitatile Mr. Bricolage vor avea suprafete cuprinse intre 6.000 de metri patrati si 10.000 de metri patrati, in functie de locatie si de densitatea populatiei, potrivit strategiei de extindere a retelei. Operatorul vizeaza locatii cat mai apropiate de centrele oraselor si are ca obiectiv profitabilitatea fiecarei unitati deschise inca din primii ani de operare, conform reprezentantilor companiei. Primul magazin are listate aproximativ 40.000 de articole pe o suprafata de vanzare de aproape 6.000 de metri patrati si este situat pe un teren achizitionat. Compania vizeaza si locatii in centre comerciale, unul dintre magazinele planificate pentru acest an urmand sa faca parte dintr-un proiect comercial mai amplu.
Profir estimeaza pentru acest an o crestere de 30% a pietei de bricolaj din Romania, unul dintre factorii dete