Alina Dragan, Training & Organizational Development Manager in cadrul Carpatcement Holding: Strategia de recrutare pentru anii viitori se va face avand in vedere nevoile companiei pe diferite departamente, dar si in functie de numarul de persoane care vor iesi la pensie din fabricile Carpatcement in urmatorii trei-cinci ani. Spre deosebire de alte companii din domeniul productiei de ciment, betoane si agregate, Holdingul Carpatcement, parte a companiei germane HeidelbergCement, si-a construit afacerea angajand atat muncitori, cat si manageri romani.
Astfel, Carpatcement a demonstrat ca varful piramidei poate fi si autohton, formand in continuare angajati pentru posturile de conducere.
"Incercam sa dezvoltam intern persoanele pentru posturile de conducere. Industria cimentului fiind o industrie grea, unde sunt foarte importante cunostintele tehnice, este nevoie de o perioada lunga de timp pentru formarea unui specialist. De aceea este foarte importanta experienta internaee, spune Alina Dragan, Training & Organizational Development Manager in cadrul Carpatcement Holding.
Noul departament de Training si Organizational Management a fost creat in toamna anului trecut si se va ocupa de recrutare de talente care pot deveni lideri in viitor.
"Politica grupului HeidelbergCement este de a angaja personal din Romania pentru a conduce operatiunile locale", afirma Alina Dragan.
Pana in toamna anului trecut, departamentul de training era separat de celelalte activitati specifice departamentului de resurse umane.
Compania a dezvoltat in acest fel programe de management, leadership, coaching, mentoring, programe interne de talent management prin care se atrag, se retin si se dezvolta talentele pentru succesiunea in pozitiile cheie din companie.
Incepand cu anul trecut compania si-a definit si strategia de recrutare, ca