Nestle, cea mai mare companie din domeniul produselor alimentare din lume, a inregistrat o crestere de 16% a profitului in semestrul al doilea, in urma achizitionarii marcilor nutritioniste Jenny Craig si Uncle Tobyes, scrie Bloomberg. Profitul net obtinut de companie a avansat pana la 5,05 miliarde de franci elvetieni (4,1 miliarde de dolari), de la 4,36 miliarde de franci in perioada similara a anului trecut. Rezultatul a depasit media estimarilor a 17 analisti, de 4,85 miliarde de franci. Vanzarile companiei au crescut cu 5,5%, pana la 51,3 miliarde de franci (14 mld. euro). Directorul executiv al firmei, Peter Brabeck, a declarat ca ar putea cumpara si alte branduri de alimente dupa ce a cheltuit aproximativ 3,8 miliarde de dolari pe achizitii anul trecut. Nestle a vandut diviziile de cacao, cafea si produse lactate in valoare de peste un miliard de franci pentru a investi in divizii mai profitabile. Nestle, cea mai mare companie din domeniul produselor alimentare din lume, a inregistrat o crestere de 16% a profitului in semestrul al doilea, in urma achizitionarii marcilor nutritioniste Jenny Craig si Uncle Tobyes, scrie Bloomberg. Profitul net obtinut de companie a avansat pana la 5,05 miliarde de franci elvetieni (4,1 miliarde de dolari), de la 4,36 miliarde de franci in perioada similara a anului trecut. Rezultatul a depasit media estimarilor a 17 analisti, de 4,85 miliarde de franci. Vanzarile companiei au crescut cu 5,5%, pana la 51,3 miliarde de franci (14 mld. euro). Directorul executiv al firmei, Peter Brabeck, a declarat ca ar putea cumpara si alte branduri de alimente dupa ce a cheltuit aproximativ 3,8 miliarde de dolari pe achizitii anul trecut. Nestle a vandut diviziile de cacao, cafea si produse lactate in valoare de peste un miliard de franci pentru a investi in divizii mai profitabile.