Printr-un contract semnat intre Regia Autonoma de Transport Public (RATP) si Muzeul Marietzell din Austria, Regia ieseana a restaurat pana in prezent nu mai putin de zece tramvaie de epoca, costul reconditionarii ajungand la suma de 600 mii Euro.Restaurarea s-a dovedit a fi un succes, drept pentru care Alfred Flaissner, proprietarul Muzeului Marietzell din Austria, unul dintre cele mai mari muzee, a incheiat un contract cu Regia ieseana pentru reconditionarea tramvaielor de epoca.
Prezent la Iasi pentru a verifica stadiul lucrarilor de restaurare si pentru necesarul de piese in realizarea restaurarilor, Flaissner a spus ca este foarte multumit de munca depusa de ieseni. "Sunt foarte multumit de cum reconditioneaza iesenii vagoanele de epoca, drept pentru care am incheiat contractul cu ei. Toate tramvaiele care au fost reconditionate la Iasi arata exceptional si circula pe strazile din Viena", a precizat Alfred Flaissner, patronul muzeului Mariezell din Austria. De precizat ca la vizita lui Alfred Flaissner nici un director al Regiei iesene nu l-a intampinat, desi in urma contractului semnat cu austriecii, in vistieria RATP au intrat aproximativ 600 de mii de Euro. In anul 1997, Dorian Gheba, expert in restaurare a patrimoniului tehnic, a inceput restaurarea singurului vagon de epoca ramas la Iasi, un AEG fabricat in anul 1898.
Printr-un contract semnat intre Regia Autonoma de Transport Public (RATP) si Muzeul Marietzell din Austria, Regia ieseana a restaurat pana in prezent nu mai putin de zece tramvaie de epoca, costul reconditionarii ajungand la suma de 600 mii Euro.Restaurarea s-a dovedit a fi un succes, drept pentru care Alfred Flaissner, proprietarul Muzeului Marietzell din Austria, unul dintre cele mai mari muzee, a incheiat un contract cu Regia ieseana pentru reconditionarea tramvaielor de epoca.
Prezen