Cosmote doreste din acest an cresterea agresiva a portofoliului de clienti. „Strategia noastra este sa luam cat mai multi clienti de la competitori”, a afirmat ieri directorul general al operatorului, Nikolaos Tsolas.
Si noii utilizatori ai serviciilor de telefonie mobila sunt tinta operatorului: „Cred ca exista posibilitatea de a coopta noi clienti, odata cu intrarea in UE, si veniturile vor creste”, a adaugat oficialul Cosmote, amintind inca o data ca operatorul tinteste si utilizatorii altor operatori.
Cosmote avea la finele anului trecut 1,23 milioane de utilizatori, majoritatea fiind cei care utilizau cartele preplatite. Cu aceasta cifra de clienti operatorul detinea 7% din piata romaneasca de telefonie mobila. La finele lui 2005, Cosmote avea mai putin de 50.000 de clienti, dupa mai multi ani de deriva pe piata telecomunicatiilor.
Operatorul a avut oferte agresive pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti. De exemplu, operatorul le-a oferit utilizatorilor de cartele preplatite posibilitatea de a vorbi 2.000 de minute pe luna pentru care plateau numai trei euro. Oferta Cosmote a atras insa mai multi clienti decat putea „duce” operatorul, iar din aceasta cauza a fost scurtata perioada promotiei. Au venit insa altele.
Ceilalti doi mari operatori ai pietei de telefonie mobila sunt Orange Romania, care avea 8,04 milioane de clienti la finele lui 2006, respectiv Vodafone Romania, care a raportat 7,71 milioane de clienti la sfarsitul anului trecut.
Oferte noi pe teava
„Vom lansa serviciul i-Mode in a doua parte a anului si vom aduce noi produse si servicii dedicate segmentului de clienti persoane juridice”, a spus Tsolas. Reprezentantii operatorului mobil au inceput discutiile cu noua conducere a RomTelecom pentru a lansa impreuna cu aceasta companie pachete comune de servicii.
Integ