Aceştia mizează pe venirea investitorilor din domeniul producţiei de componente auto După ce n-a mai putut face faţă terenului accidentat al concurenţei, fără nicio direcţie, Aceştia mizează pe venirea investitorilor din domeniul producţiei de componente auto După ce n-a mai putut face faţă terenului accidentat al concurenţei, fără nicio direcţie, alimentat numai cu scandaluri, ARO a intrat, într-un final, în faliment. Dată la reciclare, fosta platformă s-ar putea reasambla, cel mai probabil, într-un parc industrial. Aşa cum arătam în Adevărul de sâmbătă, faptul că la prima licitaţie pentru vânzarea în întregime a blocului funcţional al uzinei (inclusiv licenţele de fabricaţie) nu s-a prezentat niciun pretendent ar putea fi explicat printr-un calcul simplu - investitorii aşteaptă ca la următoarele licitaţii să scadă preţul de pornire. Este posibil chiar ca să nu existe niciun cumpărător pentru întreg, dar asta pentru ca ar putea fi mai avantajoasă achiziţia pe bucăţele. Aşa cum au arătat licitaţiile de până acum, sunt semne că zona a intrat în febra afacerilor cu miză mare. "Eu zic că, în trei-patru ani, faţa zonei se va schimba. Poate fi orice, un parc industrial, în care o să vină furnizori ai Dacia sau alţi producători... În orice caz, zona se va dezvolta", spune Ion Brănescu, om de afaceri local, unul din primii cumpărători de active ARO. Şi pentru că "zona are potenţial", a hotărât să dea, în nume propriu, aproape 400.000 de euro pe fosta hală de motoare a uzinei, un teren de 10.000 mp, din care 4.000 acoperiţi. "Acum, pentru mine, suma e mare, dar mai târziu se poate dovedi foarte mică." Se gândeşte la vânzarea terenului mai târziu, dar şi la utilizarea pentru industrie. "Mă gândesc la cinci variante de producţie. Una dintre ele este producţia de polistiren expandat. Să vedem, studiem..." Exclude producţia de motoare. De altfel, în "hală" nu se mai făceau mo