Chiar daca a aparut inca de acum câteva zile, oferta de martisoare de pe piata craioveana a atras mai degraba curiosi decât cumparatori. Obiectele expuse in fata Teatrului National nu au trezit atentia trecatorilor, vânzarile fiind insignifiante. Cele mai multe martisoare care si-au facut aparitia pe piata din Banie sunt kitschuri si, in acest an, nu au reusit sa atraga, ca in trecut, prea multi cumparatori. Chiar daca sarbatoarea de 1 Martie, când se ofera traditionalul martisor, se apropie cu pasi repezi, simbolurile primaverii sunt slab reprezentate. Din acest motiv si reactia craiovenilor, care au trecut zilele acestea prin fata Teatrului National „Marin Sorescu“, a fost negativa. Dezamagiti de ofertele vânzatorilor autohtoni, majoritatea oamenilor au venit, au vazut si au plecat. Preferând sa scoata mai multi bani din buzunare, au optat pentru martisoare de bun gust, lucrate din argint sau chiar aur. Totusi, au fost si craioveni care au luat o mica atentie femeilor drage din viata lor, fiind intâmpinati de preturi care variau intre 0,5 si 1,5 lei, destul de mici, dupa cum au spus chiar ei. Martisoarele si-au pierdut unicitatea Numarul mic de clienti a fost o grea lovitura pentru comercianti, care sunt de parere ca le-au fost stricate afacerile si se tem ca nu vor scoate nici un profit din aceasta sarbatoare. „Vin multi sa vada ce avem pe aici, dar putini pleaca macar cu un martisor. Stam si inghetam de frig, poate, poate scoatem si noi un ban. Daca merge tot asa vânzarea, nu vad cum as scoate un profit. Asta ar insemna ca am pierdut aiurea câteva zile in care puteam face altceva“, a mentionat Vasilica Firea, vânzator pe esplanada din fata Teatrului National „Marin Sorescu“. Craiovenii iubitori de frumos criticau modelele expuse. Oamenii erau de parere ca vânzatorii ar fi putut sa isi diversifice produsele, macar acum, o data cu intrarea in Uniunea Europeana, sau