Compania de credite de consum Cetelem Romania, filiala locala a diviziei specializate a grupului financiar francez BNP Paribas, a incheiat anul trecut 357.000 de contracte de credit in valoare totala de 131 milioane de euro, in crestere cu 37% fata de 2005.
Din 2003, de la infiintarea Cetelem (Credisson International la acea data) prin desprinderea de Flanco si pana in prezent, institutia financiara nebancara a acordat credite in valoare de 430 de milioane de euro.
BRD Finance, principal concurent, avea la sfarsitul lui 2006 credite in sold reprezentand echivalentul a 143 mil. euro si 445.000 de clienti.
"2007 reprezinta un an in care continuam implementarea in Romania a liniilor de business traditionale in grupul Cetelem. Vorbim despre dezvoltarea portofoliului de parteneriate cu retele de magazine, de lansarea de carduri de credit, de acordarea de credite de nevoi personale si pentru autoturisme. Dorim sa devenim un punct de referinta in domeniul calitatii serviciilor oferite clientilor", a declarat pentru ZF Philippe Foursy, directorul general al Cetelem IFN.
Activitatea principala a Cetelem la nivel local continua sa fie creditul in magazin, celelalte linii de business traditionale pentru companie la nivel international precum cardul de credit, creditul de nevoi personale si creditul auto, fiind in diverse stadii de implementare.
"Investitiile din acest an - substantiale si structurate intr-un plan pe termen scurt si mediu - sunt orientate catre dezvoltarea retelei de parteneri, catre adaptarea sistemului informatic la noile cerinte si catre o comunicare eficienta a produselor noastre", a spus directorul general Cetelem.
El crede ca piata creditului de consum va continua sa inregistreze un trend pozitiv si in acest an. "Dorinta de crestere a calitatii vietii, dublata de un mediu financiar stabil, cu grad crescut de accesibilita