Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a votat o serie de modificari la Codul de reglementare a continutului audiovizual, schimband atat prevederile referitoare la publicitate, cat si multe dintre cele care privesc emisiunile de radio si televiziune in general. Publicitatea la sucuri si bauturi racoritoare care este ilustrata cu fructe va include, obligatoriu, in procente, cantitatea acestora. In plus, CNA a decis sa aloce puterii 60% din timpul total alocat exprimarii politice si 40% opozitiei parlamentare, parlamentarilor independenti si partidelor neparlamentare. In plus, CNA a decis sa oblige posturile TV sa precizeze, pe ecran, in cadrul emisiunilor muzicale, daca interpretii canta "live" sau fac "playback".
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a votat o serie de modificari la Codul de reglementare a continutului audiovizual, schimband atat prevederile referitoare la publicitate, cat si multe dintre cele care privesc emisiunile de radio si televiziune in general. Publicitatea la sucuri si bauturi racoritoare care este ilustrata cu fructe va include, obligatoriu, in procente, cantitatea acestora. In plus, CNA a decis sa aloce puterii 60% din timpul total alocat exprimarii politice si 40% opozitiei parlamentare, parlamentarilor independenti si partidelor neparlamentare. In plus, CNA a decis sa oblige posturile TV sa precizeze, pe ecran, in cadrul emisiunilor muzicale, daca interpretii canta "live" sau fac "playback".