Operatorul de telefonie mobila Cosmote Romania intentioneaza sa-si mareasca portofoliul de clienti prin atragerea de utilizatori de la competitorii Orange si Vodafone, avand in vedere ca piata romaneasca este foarte aproape de un nivel maxim de acoperire a populatiei, a declarat directorul general al companiei, Nikolaos Tsolas.
Potrivit oficialului companiei, in domeniul telefoniei mobile in Romania concurenta este foarte ridicata si va continua sa se accentueze in acest an, avand in vedere ca gradul de penetrare a telefoniei mobile s-a apropiat de 80% la finele anului precedent. "Competitia va creste si va fi o lupta foarte dura pentru toti operatorii, situatie intalnita si pe alte piete pe care operam", a afirmat Tsolas, subliniind ca strategia grupului elen este plasarea pe prima pozitie pe fiecare piata pe care opereaza.
"In Romania, unde a trebuit sa depasim handicapul Cosmorom, va fi foarte dificil, mai ales ca Vodafone si Orange sunt doi competitori foarte redutabili", a mai afirmat CEO Cosmote Romania.
Potrivit oficialilor Cosmote, la sfarsitul anului trecut, la un an de la intrarea pe piata romaneasca, compania avea 1,23 milioane de clienti si o cota de piata de 7%. Nikolaos Tsolas nu a putut estima numarul de clienti pe care Cosmote ii va avea la sfarsitul anului in curs, dar a subliniat ca se asteapta la o "crestere foarte buna". Acest obiectiv se va realiza prin mai multe pachete de servicii, destinate atat publicului larg, dar si companiilor. "Vom lansa serviciul i-Mode in a doua parte a anului si vom aduce noi produse si servicii dedicate segmentului de clienti corporate. De asemenea, vom lansa impreuna cu Romtelecom pachete comune de servicii si produse, discutiile fiind demarate cu noua conducere a operatorului national de telefonie fixa", a spus Tsolas, subliniind ca deocamdata nu poate oferi detalii despre aceste tratative.