The Body Shop Romania mizeaza in acest an pe vanzari de 2,2 mil. euro, in crestere cu 19% fata de 2006. Portofoliul The Body Shop cuprinde produse pentru ingrijirea tenului, corpului, parului, accesorii si produse pentru machiaj. Compania intentioneaza sa lanseze, in acest an, gama Skin Focus, pentru prevenirea si combaterea celulitei, Wise Woman, destinata ingrijirii tenului matur, patru colectii de machiaj specifice sezoanelor si sa completeze gama White Musk. "Cresterea include o evolutie fireasca a pietei, prin cresterea consumului de produse cosmetice, dezvoltarea de noi game proprii si diverse actiuni de promovare a conceptului The Body Shop", a declarat, pentru Mediafax, directorul executiv al companiei, Dana Tudorache.
The Body Shop Romania detine sase magazine de cosmetice, in Bucuresti (patru unitati), Timisoara si Constanta. Anul trecut, cosmeticele pentru baie si ingrijirea corpului au fost cele mai vandute produse, iar gama pentru machiaj a inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor, evolutie care s-ar putea mentine si in acest an.
100.000 - 150.000 de euro investitia intr-un magazin
"Nu stim cate magazine vom deschide in acest an. Deocamdata, suntem in discutii avansate cu proprietarii unui viitor mall din Bucuresti, cu care dorim sa finalizam contractul de inchiriere. Valoarea investitiei intr-un magazin este de circa 100.000 - 150.000 de euro, in functie de suprafata, a mai spus Tudorache. In luna iunie a anului trecut, compania a fost preluata de producatorul de cosmetice L'Oreal. La nivel mondial, The Body Shop detine 2.000 de retele, care comercializeaza produse cosmetice. Compania este detinuta in proportie de 18% de fondatoarea firmei, Anita Roddick, si sotul acesteia.
Compania britanica The Body Shop International a intrat pe piata romaneasca in 1999, printr-o franciza cu firma elena Ginkgo.
Th