Wim Vermeulen
Intr-un interviu acordat HotNews.ro, Wim Vermeulen, director of digital innovation pentru Ogilvy Group Central & Eastern Europe, descrie cele mai importante aspecte ale publicitatii online plecand de la conceptul de digital marketing.
Wim Vermeulen a fost prezent la Bucuresti la prima editie a evenimentului Digital Marketing Forum, eveniment axat pe cele mai noi platforme de marketing si comunicare: online advertising, mobile marketing, blogging, viral marketing, podcasting, online research, 3G.
HotNews.ro: Haideti sa incepem cu tema centrala a seminarilor de azi. Ce inseamna digital marketing?
Wim Vermeulen: Digital marketing inseamna sa utilizezi mediu digital pentru obiectivul tau. Practic, o alta modalitate de a ajunge la consumator, o modalitate bazata pe noile tehnologii, telefon mobil, internet, 3G, etc.
HotNews: Cat de dezvoltata este piata europeana de advertising online?
Wim Vermeulen: Destul de slaba. Circa 2-3% din cheltuielile din industria publicitatii sunt destinate internetului, in conditiile in care 20% din populatie este consumatoare mare de internet. Prin urmare, segmentul de publicitate online este inca foarte scazut comparativ cu piata publicitatii in genere. Dar potential exista. Si eu cred ca va creste considerabil in urmatorii ani.
Televiziunea si internetul: brat la brat sau in competitie?
HotNews.ro: Care credeti ca va fi relatia dintre televiziune si internet in urmatorii ani. Va “ucide” internetul televiziunea?
Wim Vermeulen: Din cate vedem, procentul televiziunii in Europa de vest este in scadere. Pe de alta parte, internetul este intr-o expansiune continua, tot mai multi oameni vin pe internet. De ceea ce sunt sigur este ca cele doua piete nu se vor separa: cea a internetului si a televiziunii.Televiziunea nu va muri, internetul nu va uci