Grupul de firme Dedeman din Bacau, specializat in comercializarea materialelor de constructii si a autovehiculelor, estimeaza pentru acest an o majorare de 30% a cifrei de afaceri pana la circa 156 de milioane de euro.
"Anul trecut am realizat o crestere de 60% a cifrei de afaceri pana la 120 de milioane de euro, pe fondul extinderii capacitatii de vanzare si pentru anul acesta estimam o majorare a vanzarilor de circa 30%", a declarat Dragos Paval, directorul general si unul din actionarii grupului Dedeman. Cea mai mare pondere in cifra de afaceri a grupului este detinuta de Dedeman SRL, operator de centre comerciale de tip do it yourself, care a realizat anul trecut circa 112 milioane de euro.
Compania, detinuta de oamenii de afaceri Dragos si Adrian Paval, este printre putinele retele nationale de magazine de materiale de constructii care intra in competitie cu marii jucatori internationali din domeniu prezenti in Romania.
"Piata de retail de materiale de constructii va continua sa se dezvolte in urmatorii trei ani, urmand ca apoi sa urmeze o stagnare a cresterii, pe fondul maturizarii pietei", spune Paval.
Sectorul de retail de materiale de constructii a devenit in ultimii ani tinta marilor retele de bricolaj din Europa. Astfel, in Romania activeaza deja companiile Praktiker (Germania), Baumax (Austria), Bricostore (Franta) si Mr. Bricolaje (Franta), urmand ca retailerul german Hornbach sa deschida anul acesta primul centru comercial de profil in Capitala. Pe sectorul de distributie de materiale de constructii, principalul competitor al companiei este compania Arabesque din Galati.
"In ultimii ani concurenta pe segmentul de retail de materiale de constructii a crescut foarte mult si aceasta piata va continua sa se dezvolte in continuare. Ne imbunatatim constant modul de organizare a magazinelor, avand un departament specializat pe