Publicitatea online este unul dintre atuurile unor agentii de publicitate, printre care se afla si Speed Promotion. Speed a facut in acest sens munca de pionierat ajungand datorita abilitatilor echipei la o cifra de afaceri de un milion de euro.
Advertising-ul online incepe sa marcheze noi teritorii, desi este �ultimul venit si nu se bucura deocamdata de prea mare atentie. Abia anul trecut a reusit sa depaseasca fatidicul procent de 1% din cheltuielile totale � jucatorii din piata estimand un 1,3 � 1,4 % dintr-o piata de altfel foarte generoasa�, a precizat pentru Wall-Street, Dorin Boerescu, managing partner al Speed Promotion.
Si ca sa ne dam seama ce traseu urmeaza agentia, este bine sa marcam faptul ca Speed a investit anul trecut 70.000 euro in acest sector, urmand ca anul acesta minimul investitiei sa fie de 150.000 euro.
Advertising in fasa
Cu nostalgie, putem vorbi si despre o perioada �romantica� a advertisingului online. �Cel mai frecvent vorbeai atunci de link exchange, inscriere in top100, schimb de bannere...Din pacate, inca mai trebuie sa explicam clientului notiunile de utilizator unic, afisari, vizite� iar cand incepem sa povestim despre adserver, limitari de frecventa sau geografice...�
Receptivitatea si accesibilizarea tehnologiei folosite pentru generarea acestui tip de publicitate, devin insa din ce in ce mai captivante si asta pentru ca, �regiile de publicitate online isi fac treaba din ce in ce mai bine, adserverele sunt instrumente de baza si suficient de prietenoase, iar rapoartele de campanie chiar au devenit un instrument foarte util�, mai spune Dorin Boerescu.
Putem vorbi insa de profesionalizare in adevaratul sens al cuvantului numai in momentul in care, dupa cum spune si Dorin, nu vor mai aparea intrebari in legatura cu ora la care va fi afisat bannerul si ce dimensiune are acesta.
�The beginning