O companie din Braşov a câştigat la finele anului trecut licitaţia pentru aplicarea instrumentului SERVQUAL în România, acesta fiind standardul internaţional în evaluarea calităţii serviciilor. Aceasta a anunţat că intenţionează să lanseze un amplu proiect pilot de cercetare pe toate sferele serviciilor din Braşov. Horia Moaşa, directorul companiei, a declarat ieri că se intenţionează chiar organizarea unui top după evaluarea societăţilor din domeniul serviciilor, astfel încât să stimuleze companiile braşovene să îşi îmbunătăţească serviciile.
„Am vorbit şi cu conducerea Agenţiei de Dezvoltare Durabilă a Judeţului şi vom analiza şi calitatea serviciilor oferite de primăriile membre ale agenţiei, dar vom pătrunde şi în mediul privat”, a spus Moaşa. El a mai arătat că societăţile private sunt neîncrezătoare în acest proiect deoarece în trecut anumite firme au oferit certificate de calitate fără niciun fel de valoare, luându-le banii degeaba.
Mai mult, firma încearcă să obţină fonduri nerambursabile pentru formarea, instruirea şi perfecţionarea personalului din domeniul serviciilor. „Noi vrem nu numai să analizăm serviciile oferite de firme, ci să şi ajutăm la îmbunătăţirea acestora”, a mai spus sursa citată. O companie din Braşov a câştigat la finele anului trecut licitaţia pentru aplicarea instrumentului SERVQUAL în România, acesta fiind standardul internaţional în evaluarea calităţii serviciilor. Aceasta a anunţat că intenţionează să lanseze un amplu proiect pilot de cercetare pe toate sferele serviciilor din Braşov. Horia Moaşa, directorul companiei, a declarat ieri că se intenţionează chiar organizarea unui top după evaluarea societăţilor din domeniul serviciilor, astfel încât să stimuleze companiile braşovene să îşi îmbunătăţească serviciile.
„Am vorbit şi cu conducerea Agenţiei de Dezvoltare Durabilă a Judeţului şi vom analiza şi calitatea se