Producatorul din industria de morarit si panificatie Pambac Bacau a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 41 milioane de euro, in crestere cu 32% fata de 2005, avans obtinut in cea mai mare parte in urma investitiilor facute anul trecut in dezvoltarea si promovarea marcii Grania.
"Am incheiat anul 2006 cu o crestere a vanzarilor in volum de 27% si un avans de 32% in ceea ce priveste cifra de afaceri. Cresterea vanzarilor s-a datorat investitiilor in brandul Grania, dar si cresterii volumelor pentru celelalte produse", a declarat Alin Giurea, director general Pambac si unul dintre actionarii importanti ai companiei. Potrivit responsabilului Pambac, cea mai mare contributie a fost adusa in cadrul vanzarilor de brandul Grania, care a inregistrat anul trecut o dublare a vanzarilor in comparatie cu 2005. Compania, care produce si distribuie pe piata de morarit si panificatie si amelioratori marcile Grania, Gata, Pambac, K7, Ador si Superfort, a investit anul trecut numai in promovarea marcii Grania peste 2 milioane de euro.
“In 2007 investitiile totale in marketing se vor mentine aproximativ la acelasi nivel cu anul 2006, insa alocarea lor va fi diferita, reflectand situatia in piata a fiecarui brand din portofoliu”, a declarat Tatiana Visoiu, director marketing Pambac.
Pentru anul in curs, Pambac va aloca peste 5 milioane euro pentru dezvoltarea capacitatilor de productie, logistica, distributie si sustinere a marcilor existente. "Vrem sa modernizam si sa marim capacitatea actuala de productie fara a pierde din vedere departamentele de distributie si marketing. Piata de morarit, paste si panificatie din Romania este foarte competitiva. Pentru anul in curs ne-am propus o serie de investitii care urmeaza sa fie discutate in cadrul Adunarii Generale a Actionarilor, care va avea loc la sfarsitul lunii martie”, a mai declarat directorul general al Pambac