Grupul de firme de publicitate si PR detinut de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola si-a adaugat in portofoliu firma de comunicare interactiva New Media Agency. Actiunile New Media sunt impartite, in urma tranzactiei, intre Alin Zainescu (fondatorul New Media) si Ciprian Stavar, fiecare cu cate un pachet de 25 de procente, iar fondatorii The Group “restul de 50%, prin intermediul unei companii care ne reprezinta interesele”, a declarat Zoltan Szigeti. Este vorba de compania Flas
Grupul de firme de publicitate si PR detinut de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola si-a adaugat in portofoliu firma de comunicare interactiva New Media Agency.
Actiunile New Media sunt impartite, in urma tranzactiei, intre Alin Zainescu (fondatorul New Media) si Ciprian Stavar, fiecare cu cate un pachet de 25 de procente, iar fondatorii The Group “restul de 50%, prin intermediul unei companii care ne reprezinta interesele”, a declarat Zoltan Szigeti. Este vorba de compania Flash Investment, care detine actiuni la mai multe dintre firmele din grup. The Group a mai infiintat trei firme de comunicare in ultimele cateva luni.
Q Research, agentie de cercetare de piata, a inceput sa functioneze la sfarsitul anului trecut. Q Research este detinuta de Flash Investments (70%), Gheorghe Marius (25%) si Apostol Vasilica (5%).
Postercom, companie de masurare si planificare de media, este “pariul” pe care Szigeti il face in acest an. Firma a fost creata in urma lipsei masuratorilor si monitorizarilor de pe piata de outdoor, a declarat Szigeti.
Actionarii Postercom sunt doua alte firme, S.C. House of Media si Media Investment Communication, fiecare cu cate 50%. Cea de-a treia firma infiintata de The Group este My Media, care isi va incepe activitatea in urmatoarele doua saptamani si se va ocupa de