Marca de bere Timisoareana a ajuns la o cota de piata de 10,8% la finele anului trecut, urcand cinci pozitii in ierarhia berilor in Romania in a doua jumatate a anului 2006. Astfel, Timisoreana a preluat pozita de lider pe piata berii, informeaza un comunicat Ursus Breweries, producatorul marcii. “Datorita evolutiei excelente de pana acum, Timisoreana a devenit in 2006 liderul segmentului de pret mediu in canalul HoReCa. Stiam insa ca, pentru a atinge acelasi obiect
Marca de bere Timisoareana a ajuns la o cota de piata de 10,8% la finele anului trecut, urcand cinci pozitii in ierarhia berilor in Romania in a doua jumatate a anului 2006. Astfel, Timisoreana a preluat pozita de lider pe piata berii, informeaza un comunicat Ursus Breweries, producatorul marcii.
“Datorita evolutiei excelente de pana acum, Timisoreana a devenit in 2006 liderul segmentului de pret mediu in canalul HoReCa. Stiam insa ca, pentru a atinge acelasi obiectiv si in canalul de retail, trebuia sa extindem oferta existenta pe piata prin introducerea berii la PET”, a declarat Mihai Barsan, senior brand manager Timisoreana.
Lansarea berii Timisoareana in recipiente de plastic de doi litri s-a facut in 2006, an in care compania si-a lansat si noua campanie de imagine.
Potrivit comunicatului, promotia nationala Timisoareana a fost cea mai apreciata din piata, inregistrand cea mai mare rata de participare, de peste 50% (sursa: Dedalus tracker).
Marca de bere Timisoareana este produsa de Ursus Breweries, subsidiara producatorului de bere SAB Miller din Romania. Ursus Breweries este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca cu o cota de piata anuala estimata la 23%. URSUS Breweries detine in acest moment 4 fabrici de bere, cu o capacitate totala de peste 3,9 milioan