Produsele Oriflame, tot mai solicitate. Oriflame Romania, filiala locala a producatorului suedez de cosmetice Oriflame, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 28,6 milioane euro.
“Cresterea a fost determinata de innoirea accelerata a gamei de produse, cresterea fortei de distributie si utilizarea on-line-ului pentru plasarea comenzilor. Estimarile pentru anul 2007 nu va pot fi puse la dispozitie din cauza reglementarilor impuse de Bursa de la Stockholm, la care suntem listati. Oricum ne vom mentine in plutonul care va creste odata cu piata, mai ales ca este un an cu un leu puternic si suntem inca flamanzi de consum”, a declarat agentiei Mediafax directorul general al companiei, Monica Tatoiu. Oriflame Romania va miza in acest an pe produse de nisa, de tipul anticelulita, antiimbatranire, dar si pe educatia pietei romanesti in aceasta directie.
Produsele Oriflame, tot mai solicitate. Oriflame Romania, filiala locala a producatorului suedez de cosmetice Oriflame, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 28,6 milioane euro.
“Cresterea a fost determinata de innoirea accelerata a gamei de produse, cresterea fortei de distributie si utilizarea on-line-ului pentru plasarea comenzilor. Estimarile pentru anul 2007 nu va pot fi puse la dispozitie din cauza reglementarilor impuse de Bursa de la Stockholm, la care suntem listati. Oricum ne vom mentine in plutonul care va creste odata cu piata, mai ales ca este un an cu un leu puternic si suntem inca flamanzi de consum”, a declarat agentiei Mediafax directorul general al companiei, Monica Tatoiu. Oriflame Romania va miza in acest an pe produse de nisa, de tipul anticelulita, antiimbatranire, dar si pe educatia pietei romanesti in aceasta directie.