Gartofan, secondat de copilotul Adrian Berghea, pe masina Subaru Impreza, a castigat Raliul Brasovului, devansand echipajele Bogdan Marisca/Sebastian Itu si Daniel Ungur Petru Jucan si a devenit primul lider al anului.
Gartofan a condus inca din prima zi cand au fost programate doua probe speciale, cu toate ca a riscat sa piarda prima pozitie, dupa ce comisarii de concurs l-au acuzat ca, in superspeciala din Poiana Brasov, a facut patru ture in loc de trei.
Ulterior, s-a revenit asupra deciziei, astfel ca Gartofan a luat startul in cele sase probe speciale de sambata din postura de lider al clasamentului partial.
La start s-au aliniat 61 de echipaje, insa doar 40 au incheiat, restul abandonand pe parcurs.
Editia actuala a fost marcata de accidentul inregistrat vineri in urma caruia trei persoane au fost ranite. Masina pilotata de Alexandru Pitigoi a derapat intr-un viraj periculos si a lovit cu spatele un stalp care a cazut peste trei spectatori, unul dintre ei suferind un traumatism cranian iar ceilalti doi leziuni usoare.
Persoanele ranite, care se aflau intr-o zona in care accesul publicului nu era permis, au fost transportate la spital pentru a primi ingrijiri.
Clasament general dupa prima etapa:
1. Dan Gartofan - 10 puncte
2. Bogdan Marisca - 8 puncte
3. Daniel Ungur - 6 puncte
4. Marco Tempestini - 5 puncte
5. Mihai Leu - 4 puncte
6. Constantin Aur - 3 puncte
Gartofan, secondat de copilotul Adrian Berghea, pe masina Subaru Impreza, a castigat Raliul Brasovului, devansand echipajele Bogdan Marisca/Sebastian Itu si Daniel Ungur Petru Jucan si a devenit primul lider al anului.
Gartofan a condus inca din prima zi cand au fost programate doua probe speciale, cu toate ca a riscat sa piarda prima pozitie, dupa ce comisarii de concurs l-au acuzat ca, in