Lucian Georgescu, creatorul ''Fabulospirit''Foto: HotNews.roDocumente:
Georgescu despre Fabulospirit
(04.03.2007) WAV
Publicul-tinta pentru campanie
(04.03.2007) WAV
A creat un concept care a inflamat repede presa. Fabulospirit ca marca a Romaniei. I-au sarit in cap multi, si tot multi i-au luat apararea. Cititorii HotNews.ro au comentat la greu conceptul propus de el. E vorba despre Lucian Georgescu, boss-ul agentiei GAV Scholz & Friends, care explica in premiera despre ce e vorba in propozitie.
Cum s-a ajuns la Fabulospirit, ce inseamna Fabulospirit, care e publicul tinta pe care il vizeaza. Ce e cu cei 110.000 de euro primiti pentru acest concept si cum a ajuns sa lucreze cu Ministerul Afacerilor Externe, dupa ce a facut si o parte din campania pentru Sibiu - capitala europeana.
Vezi cateva POSIBILE executii. Sint doar demouri conceptuale pentru non-commercial release
HotNews.ro: Cum ai ajuns sa lucrezi cu MAE?
Lucian Georgescu: GAV Scholz&Friends a avut o inteferenta cu MAE lucrand pe proiectul Sibiu-capitala europeana, in sensul ca in acest proiect am avut evenimente in context diplomatic: ambasade, Parlamentul European. Acesta a fost contactul si momentul in care au inceput sa ma vada si sa ma cunoasca.
Ei stiau cine suntem: o agentie cu capital 100% romanesc, afiliata la o retea de agentii europene.
Apoi, la finalul lunii octombrie 2006, am fost invitati la MAE si am facut o prezentare de credentiale pentru campania de imagine ocazionata de aderarea in UE. Ni s-a dat un brief foarte simplu, de o pagina, si ni s-a propus sa elaboram o platforma de comunicare pentru o viitoare campanie.
Era evident ca noi trebuia sa venim repede cu o pozitionare, pentru ca brieful spunea „e aderarea in 2007 si trebuie s-o comunicam pozitiv”, si sa m