Intr-o epoca in care consumatorii pun tot mai mult pret pe alimentele naturale, brandul McDonald's devenind sinonim cu alimentatia nesanatoasa, presedintele pentru Europa al faimosului lant de fast food redefineste design-ul localurilor prin introducerea unui design interior revolutionar.
Fotoliile de forma unui ou, viu colorate in verde, concepute de renumitul arhitect danez Arne Jacobsen, ar fi mai potrivite intr-o cafenea mondena decat in unul dintre restaurantele McDonald's din Londra, scrie Financial Times. Exact aceasta impresie vrea sa creeze Denis Hennequin, care este responsabil de lantul restaurantelor McDonald's din Europa.
"Arata modern si contemporan, mult mai bine decat in cafenele Starbucks", a declarat Denis Hennequin, in contextul in care Howard Scultz, presedintele Starbucks, si-a exprimat ingrijorarea despre influenta negativa a operatiilor tipice fast food-urilor asupra propriei afaceri.
Denumite si oua pentru felul in care corpul se muleaza in ele, fotoliile sunt amplasate langa ferestrele restaurantelor McDonald's. Nonconformistele piese de mobilier fac parte din planul lui Hennequin de redefinire a marcii McDonald's, care cuprinde schimbari majore de design interior si exterior.
"Incerc sa schimb istoria. Trebuie sa ramanem fideli traditiei, mai exact sa ramanem convenabili si avantajosi, totul proportionat la noi dimensiuni", spune Hennequin.
Dimensiunile la care facea referire presedintele francez constau in introducerea de iPod-uri in restaurantele franceze, astfel incat clientii sa poata asculta muzica si sa se relaxeze, in imbunatatirea calitatii cafelei si introducerea unui pasaport McDonald's pentru ca tinerii membri ai personalului sa poata lucra in oricare din restaurantele McDonald's din Europa.
Schimbarile par a da roade. Vanzarile de francize in Europa cresc mult mai rapid decat in restul regiunil