Fie ca vand obiecte decorative "de firma" sau portelan pictat manual, magazinele de decoratiuni interioare sunt din ce in ce mai cautate de clientii romani, iar aceasta se simte in cifrele de afaceri care cresc de la an la an.
Mihaela Netcu a deschis magazinul Living Store in noiembrie 2002. Ea spune ca gasirea spatiului a fost o aventura pentru ca isi dorea sa fie un spatiu generos, deschis, pozitionat intr-o zona boema si prestigioasa, iar pana la urma Galeriile Kretzulescu au indeplinit aceste criterii.
Din pasiune pentru decoratiunile interioare si articolele de design si pentru ca acest segment nu era deloc reprezentat pe piata, Netcu a ales sa deschida magazinul Living.
"Am dorit ca obiectele pe care le comercializam sa fie intr-o gama variata si moderna, care pune accentul pe calitate si design functional. Living expune colectii extinse ale unor branduri, producatoare de obiecte pentru servirea mesei, bucatarie, instrumente pentru bar si servirea vinului, obiecte pentru producerea si servirea ceaiului si cafelei, precum si obiecte decorative de design interior de la firme precum Itala din Finlanda, Guzzini, Egizia, RSVP si Arte & Cuoio din Italia, Eva Solo din Danemarca, Philippe Deshoulieres si Peugeot din Franta, Leopold din Germania, Cerabella din Spania si Dunoon din Anglia" , spune Netcu.
Pasii urmatori in concretizarea ideii afacerii au fost: gasirea si amenajarea spatiului, selectarea furnizorilor la targuri de specialitate si plasarea comenzilor catre furnizorii externi. Investitia initiala a fost de 90.000 de euro (304.074 de lei).
In plus fata de comercializarea obiectelor de design interior, cei de la Living Store asigura consiliere in alegerea obiectelor si utilizarea acestora, precum si detalii asupra fabricatiei si istoriei marcilor sau a designerilor. Si mai mult, "in Romania Living este unul dintre promotori