La un an de la lansarea in Romania, Boots, lider pe piata britanica a produselor pentru sanatate si frumusete, mizeaza pe trei noi marci. In 2007, clientii Sensiblu se vor bucura de produse noi pentru lifting&firming de la No 7, precum si de cinci noi produse pentru ingrijirea corpului din gama Botanics.
Boots vine si in intampinarea nevoilor de infrumusetare a barbatilor din Romania si lanseaza, prin gama Botanics for Men, tratamente complete pentru orice tip de piele.
Soltan, cea mai bine vanduta gama de protectie solara din Marea Britanie, va putea fi gasita de anul acesta si in Romania.
Boots a intrat pe piata din Romania in urma cu un an, in urma unui parteneriat cu Sensiblu, lider pe piata de retail farmaceutic. Atunci, celebrul brand avea in portofoliu 300 de produse cosmetice, de ingrijire a pielii, pentru spalat si pentru baie, precum si o marca pentru ingrijirea parului. La sfarsitul lui 2006, Boots detinea 400 de produse disponibile in 120 de farmacii Sensiblu. Cu peste 60.000 angajati, Boots este cel mai mare lant de desfacere de produse destinate sanatatii si frumusetii pe piata din Marea Britanie.
Produsele Boots, care exista pe piata de 150 de ani, sunt distribuite printr-o retea de 1.450 magazine in Marea Britanie si in alte 11 tari din intreaga lume.
Incepand cu iulie 2006, The Boots Group Plc a fuzionat cu Alliance Unichem Plc creand Alliance Boots, grup international ce devine astfel lider pe piata produselor de sanatate si frumusete.
Sensiblu este cea mai mare retea de farmacii din Romania, singura cu acoperire nationala, si face parte din grupul farmaceutic A&D Pharma.
Compania are la ora actuala 206 farmacii si magazine in 51 de localitati si peste 1.800 de angajati in intreaga tara.
La un an de la lansarea in Romania, Boots, lider pe piata britanica a produselor pentru sanatate si frumusete, m