Berea Timisoreana, parte a Ursus Breweries, a inregistrat un an 2006 de exceptie, la sfarsitul acestuia ajungand sa detina prima pozitie pe segmentul berilor medium, ca volum, exceptandu-le pe cele fara alcool, in urma unei strategii agresive de marketing care a marsat pe nevoile omului obisnuit, anunta un comunicat al companiei. Intr-o tara in care berea este foarte apreciata (consum anual in jur de 80 l/cap de locuitor), si foarte promovata (in 2006, berile au fost al doilea consumator de publicitate TV dupa telecom) Timisoreana a intuit ca publicitatea este cartea pe care trebuie sa joace.
Platforma de comunicare "Oameni obisnuiti si povestile lor extraordinare", lansata anul trecut de Timisoreana, a fost pe placul publicului astfel ca a doua parte a lui 2006 a inregistrat un sprint al vanzarilor marcii de bere care au urcat-o cinci pozitii in clasamentul general pana pe locul unu. "Timisoreana pretuieste valoarea... omului obisnuit.
Tot ce facem merge pe aceasta directie. Acesta e pariul nostru: sa demonstram ca valorile reprezentate de omul simplu inving pana la urma, in prezent, ca si in trecut", explica Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana, cum poti sa vinzi un produs printr-o stategie de marketing bine pusa la punct si cu un target clar. Spotul TV - "Asediul", lansat in mai 2006, in care se spune povestea unui om obisnuit, rasplatit de un print pentru un gest de omenie dezinteresata, a inregistrat un succes la publicul telespectator care s-a concretizat in vanzari sporite care au adus-o pe Timisoreana la o cota de piata de 10,8% din total.
Un alt succes de marketing l-a constituit rasplatirea consumatorilor fideli. Promotia nationala a fost cea mai apreciata din piata, inregistrand cea mai mare rata de participare, de peste 50%, conform societatii de sondare a opiniei publice Daedalus tracker.
PET pentru retail