Pe pietele externe vanzarile Logan cresc precum Fat-frumos. Astfel numai in Spania nivelul vanzarilor s-a triplat iar in Germaia s-a dublat. In 2006, Dacia a inregistrat cel mai bun rezultat comercial din istoria sa cu peste 196 000 de unitati vandute (dintre care 184 470 Logan), ceea ce reprezinta o crestere de 19,6% in comparatie cu 2005.
Crestere de 90% in Franta si lider pe piata marocana
Astfel, succesul pe pietele vestice cererea pentru Logan a crescut cu peste 75% fata de anul 2005. : Franta (18 742 unitati ; + 92%), Spania (6 482 ; + 292%) si Germania (6 292 ; + 208%).
Logan a fost bine primit si in Magreb cu peste 20 000 de unitati vandute (12 723 in Maroc si 8 540 in Algeria). In Maroc, Dacia Logan este de acum modelul cel mai vandut si reprezinta 15% din piata auto.
Logan Break: trafic mare pe internet, vanzari in crestere
Site-urile Internet ale Dacia din diferite tari europene au inregistrat un trafic de sase sute de mii de vizitatori in ianuarie, iar mini-site-urile consacrate Logan MCV, au inregistrat peste o suta de mii de vizitatori.
In Romania si Bulgaria au fost inmatriculate deja peste 4 800 de vehicule. In tarile Europei Occidentale, comenzile depasesc asteptarile, cu peste 12 000 comenzi ferme inregistrate in Franta, Germania si Belgia, numai pentru luna ianuarie. Versiunea cu 7 locuri, care reprezinta in medie 40% din vanzari, este cea mai cautata.
Pana la sfarsitul anului 2006 au fost vandute peste 415 000 vehicule Logan, sub marcile Dacia si Renault. Dintre acestea, au fost comercializate aproape 250 000 in anul 2006, ceea ce inseamna cu 70% mai mult fata de nivelul inregistrat in 2005. Logan este prezent pe 5 continente (51 de tari si 4 uzine).
Investitii de aproape 500 de milioane de euro la Pitesti
Productia si vanzarile modelului Logan