Anul 2006 a fost cel mai dinamic pentru Porsche România, care a reuşit să livreze un total de 43.451 de maşini către clienţii din ţară. La acest rezultat au avut o contribuţie importantă şi dealerii mureşeni care lucrează sub umbrela Porsche. Cât despre primele rezultate din 2007…numai de bine!
Odată cu integrarea României în Uniunea Europeană, importatorul mărcilor Audi, Volkswagen, Skoda, SEAT, Volkswagen Autovehicule Comerciale şi Porsche, a crescut obiectivele de vânzări către 47.457 de unităţi. Primul pas a fost făcut încă din luna ianuarie, când vânzările au depăşit aşteptările importatorului şi s-au ridicat la nivelul a 3.375 de maşini livrate. Astfel, s-a realizat o creştere de 23,4 procente faţă de ianuarie 2006 şi o depăşire netă a planului iniţial de 1.928 de unităţi.
Cea mai mare contribuţie la creşterea vânzărilor pentru Porsche Romania au avut-o mărcile Volkswagen şi Skoda, precum şi SEAT. Skoda a ocupat primul loc în topul mărcilor de import în luna ianuarie, cu 1.379 de unităţi şi o pondere de 15,5% din total. Pe locul secund s-a clasat Volkswagen, cu un total de 1.371 de livrări şi o pondere de 15,4 procente. De asemenea, SEAT a reuşit să vândă 274 de maşini în primele 31 de zile ale anului, cel mai de succes model fiind Ibiza, cu 111 unităţi livrate.
Calitatea mărcilor importate de Porsche România a fost recunoscută din nou de clienţii din ţară, dovadă fiind faptul ca acestea conduc detaşat majoritatea segmentelor de piaţă. În segmentul B, Skoda Fabia se clasează, pentru moment, pe locul doi, în urma lui Renault Clio, cu 501 unităţi livrate şi o cotă de piaţă de 5,6 procente.
Segmentul C este dominat clar de Skoda Octavia Tour, care ocupă primul loc în preferinţele românilor, cu 466 unităţi şi este urmată, pe locul trei, de Octavia, maşină vândută în 335 de exemplare.
Segmentul D este condus de Volkswagen Passat, mo