Creşterea investiţiilor în construcţii care s-a făcut remarcată în ultimii ani a adus la o creştere spectaculoasă a vânzărilor de gresie şi faianţă. Dacă anul trecut cele mai importante vânzări au fost înregistrate pe segmentul produselor economice, creşterea vânzărilor de anul trecut este pusă şi pe seama reţelelor magazinelor de retail, care vor continua să se extindă şi anul acesta. În prezent, aproximativ 40% din vânzările de plăci ceramice provin din producţia internă, restul fiind importat în ţări precum Spania, Italia, Polonia, Cehia şi Turcia. Fie că este vorba despre proiecte rezidenţiale, spaţii publice sau de birouri, tendinţa de a utiliza la decorare cât mai multă gresie şi faianţă este în creştere. Oamenii de afaceri din Mureş au tendinţa de a utiliza gresie şi faianţă, deoarece, este modul de curăţenie este mai uşor, iar preţurile sunt ieftine, în funcţie de gustul şi pretenţia fiecăruia. ,,În primul rând clientul nu cumpără foarte uşor pentru că, mureşenii au devenit mai modeşti. Este mai simplu să speli gresia. Bineînţeles, cei care îşi permit, îşi pot decora interiorul casei cum vor ei. Într-adevăr, gresia şi faianţa este o afacere profitabilă, care niciodată nu va avea probleme pe piaţă, şin nu numai vor apărea varietăţi noi de design, culoare şi preţ, " declară Ioan Lazăr, om de afaceri (K.L.)
Creşterea investiţiilor în construcţii care s-a făcut remarcată în ultimii ani a adus la o creştere spectaculoasă a vânzărilor de gresie şi faianţă. Dacă anul trecut cele mai importante vânzări au fost înregistrate pe segmentul produselor economice, creşterea vânzărilor de anul trecut este pusă şi pe seama reţelelor magazinelor de retail, care vor continua să se extindă şi anul acesta. În prezent, aproximativ 40% din vânzările de plăci ceramice provin din producţia internă, restul fiind importat în ţări precum Spania, Italia, Polonia, Cehia şi Turci