În luna februarie a.c., compania ISRA Center Marketing Research a realizat, în exclusivitate pentru revista Capital, un studiu privind piaţa serviciilor de înfrumuseţare. Efectuată pe un eşantion alcătuit din 1.074 de persoane din mediul urban, cercetarea a urmărit atingerea următoarelor obiective: măsura în care românii apelează la un salon de înfrumuseţare, tipuri de servicii solicitate cel mai des, criterii de alegere a centrului/salonului unităţii, comportamentul de c
În luna februarie a.c., compania ISRA Center Marketing Research a realizat, în exclusivitate pentru revista Capital, un studiu privind piaţa serviciilor de înfrumuseţare.
Efectuată pe un eşantion alcătuit din 1.074 de persoane din mediul urban, cercetarea a urmărit atingerea următoarelor obiective: măsura în care românii apelează la un salon de înfrumuseţare, tipuri de servicii solicitate cel mai des, criterii de alegere a centrului/salonului unităţii, comportamentul de consum, suma disponibilă pentru astfel de servicii, frecvenţa vizitelor la un salon specializat.
Potrivit rezultatelor studiului, unul din trei orăşeni, majoritatea femei şi îndeosebi persoane cu vârste între 20 şi 44 de ani, apelează lunar la serviciile unui salon de înfrumuseţare. Mai puţin de jumătate dintre respondenţi (47%) au afirmat că preferă să frecventeze doar un anumit salon. Curăţenia este principalul criteriu de alegere menţionat de persoanele intervievate, profesionalismul personalului, igiena şi gradul de sterilizare a instrumentarului fiind următoarele aspecte de care se ţine cont.
Doar 11,2% din clienţi, mai ales tineri între 20 şi 24 de ani, apelează la serviciile unui hair-stylist, ceilalţi mulţumindu-se cu prestaţiile coafezelor sau frizerilor obişnuiţi. De asemenea, doar 5% din orăşeni au fost cel puţin