Compania Xerox a obtinut anul trecut de venituri de circa 51 milioane dolari (40 mil. euro) din operatiunile din Romania si Republica Moldova, in crestere cu circa 16% fata de 2005, in principal ca urmare a vanzarilor de servicii de management al documentelor si de echipamente, si estimeaza un ritm de crestere cel putin egal pentru acest an.
"Pentru 2006, obiectivul companiei a fost o cifra de afaceri de 50 de milioane de dolari, pe care l-am atins. In acest an ne-am propus sa crestem cu cel putin acelasi procent ca si in 2006, respectiv 16%", a declarat Marius Persinaru, directorul general al companiei.
Reprezentantul Xerox a mai aratat ca divizia de hartie va ramane una dintre unitatile de baza ale companiei, avand o crestere foarte buna si in 2006. Potrivit datelor prezentate de companie, Xerox detine peste 50% din piata locala de revanzare a hartiei de tiparire.
Persinaru sustine ca diviziile de servicii si de management al documentelor au fost factorii principali la baza evolutiei din anul trecut. De asemenea, rezultatele au fost sustinute de vanzarile de echipamente multifunctionale si imprimante, a precizat Persinaru. Compania a consemnat si o crestere a instalarilor din domeniul tiparului digital.
Conform sefului Xerox, un segment din care compania a castigat foarte bine a fost cel al serviciilor pentru evenimente precum Summit-ul francofoniei sau Eurovision Junior, unde compania a asigurat asistenta tehnica, echipamentele si hartia necesara. "Cand am oferit primele servicii pentru asemenea evenimente nu aveam propria noastra flota de echipamente. Acum avem o divizie speciala pentru a oferi servicii pentru asemenea evenimente, care dispune de propria flota de echipament si care cauta clienti pe piata", a declarat Persinaru.
El a adaugat ca divizia de servicii va continua sa fie, si in 2007, principalul motor de crestere a venitur