Pro TV SA deţine de săptămâna trecută licenţa audiovizuală pentru TV Sport, după obţinerea aprobării de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA). TV Sport este unul dintre cele cinci programe sportive de nişă distribuite în România, lansat în anul 2003 şi operat prin intermediul companiei Sport Radio TV Media. De mai bine de doi ani, managementul televiziunii era asigurat de o echipă de la Pro TV. Transferul de licenţă de săptămâna trecută a încheiat o
Pro TV SA deţine de săptămâna trecută licenţa audiovizuală pentru TV Sport, după obţinerea aprobării de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).
TV Sport este unul dintre cele cinci programe sportive de nişă distribuite în România, lansat în anul 2003 şi operat prin intermediul companiei Sport Radio TV Media. De mai bine de doi ani, managementul televiziunii era asigurat de o echipă de la Pro TV. Transferul de licenţă de săptămâna trecută a încheiat o serie de cedări succesive de acţiuni de la proprietarii iniţiali către Central European Media Enterprises (CME), acţionarul majoritar al societăţii Pro TV.
Capital a aflat că 50% din acţiunile Sport Radio TV Media au fost cedate, în decembrie 2006, către Pro TV SA de Silviu Prigoană şi Dan Claudiu Tănăsescu contra sumei de 4,6 milioane de euro. În decembrie 2006, Silviu Prigoană deţinea 45% din acţiuni, pentru care a primit 4,1 milioane de euro. Înaintea schimbării titularului de licenţă, Sport Radio TV Media era deţinută de Media Pro International (20%) şi două off-shore-uri înregistrate în Cipru, Augmentia Enterprises (30%) şi Nolsom (50%).
În ianuarie 2007, TV Sport avea cea mai mare audienţă dintre televiziunile sportive (rating de 0,4% şi cotă de piaţă de 1,8 la nivel naţional).