Reclamele au fost pierdute prin aeroportFoto: ibizaholidays.com
Incredibila odisee a spoturilor publicitare pentru Festivalul "George Enescu". Pe 28 februarie, la Londra, trebuia sa ajunga un colet in care se aflau spoturile, pentru a putea fi prezentate la CNN International si pe CNN Online.
Cutia nu a ajuns, iar Posta Romana - cea care a preluat pachetul - spune ca nu este vinovata si ca ultima data, coletul se afla la Air France, care trebuia sa il trimita la Londra.
Agentia de concerte si impresariat Artexim, institutie din subordinea Ministerului Culturii si Cultelor (MCC), a anuntat ca promovarea editiei 2007 a Festivalului "Geroge Enescu" pe postul CNN este intarziata de compania Posta Romana, care a pierdut coletul cu spoturile publicitare.
Am cerut informatii celor de la Posta Romana sa aflam care este motivul intarzierii insa ei ne-au spus ca acestea sunt amanunte de serviciu care nu pot fi puse la dispozitie - directorul Artexim, Mihai Constantinescu
„Coletul trebuia sa ajunga la Londra pe 28 februarie, dar nu a ajuns inca. Noi am cerut informatii celor de la Posta Romana sa aflam care este motivul intarzierii insa ei ne-au spus ca acestea sunt amanunte de serviciu care nu pot fi puse la dispozitie”, a declarat pentru HotNews.ro directorul Artexim, Mihai Constantinescu.
El a mai spus ca responsabila pentru aceasta situatie este Posta Romana, intrucat ea a preluat respectivul pachet.
„Pierderile sunt intr-adevar evidente. E vorba de capitalul de imagine ce va fi afectat de aceasta intarziere”, a mai spus Constantinescu.
Posta Romana spune ca pachetul a ramas la Air France
Pe de alta parte, Posta sustine ca „in conformitate cu datele furnizate astazi de compania aeriana, coletul a ajuns pe Aeroportul Charles de Gaulle din Paris pe data de 27 februarie cu zborul AF1089, iar