Alarmata de cresterea furturilor in marile orase, Politia Romana a lansat o campanie, prin intermediul careia intentioneaza sa convinga populatia sa isi monteze sisteme de securitate in masini, case si sedii de firme. O alarma pentru fiecare casa si firma Campania "Securitate pentru Comunitate" initiata de Politia Romana este un fel de expozitie cu vanzare. Acest lucru reiese din prima etapa a campaniei, care consta in "intalniri cu grupuri tinta" (asociatii de locatari/proprietari si reprezentanti ai firmelor) pe care specialisti ai Politiei Romane care vor prezenta informatii privind situatia spargerilor de locuinte si furturilor din firme, recomandari preventive si "prezentari ale unor sisteme de securitate adecvate fiecarei situatii". Interesant ar fi de vazut produsele caror firme de sisteme de securitate vor fi promovate, prezentarea selectiva a unora putand starni invidia si revolta societatilor comerciale care nu beneficiaza de reclama.
Sloganul campaniei este : "Un sistem electronic de securitate nu doarme si nu poate fi corupt sau depasit cu mijloace uzuale". Iar Politia Romana a realizat un spot publicitar, care va fi difuzat in mass-media, si 10.000 de pliante care vor fi impartite in marile orase. Cu ce vine nou Politia Romana in aceasta campanie, suntem lamuriti pe site-ul institutiei: "Daca pana in prezent, in cadrul activitatilor de prevenire derulate se recomanda achizitionarea unor sisteme de siguranta, consideram ca a venit momentul sa promovam adoptarea unor modalitati tehnice de securitate".
Campania se va desfasura in perioada martie - iunie, iar o "caravana a sigurantei" se va deplasa in Timis, Brasov, Iasi, Cluj si Galati, judete in care s-au inregistrat un numar mare de spargeri de locuinte si furturi din societati comerciale. Decat alarma, mai bine spargere Inca din 2003, patronii sunt obligati sa isi monteze sisteme de alarma