Anul 2006 a consemnat mai multe recorduri in ceea ce priveste evolutia generala a Arctic, care si-a consolidat pozitia de lider de piata pe segmentul de electrocasnice cu 31,7%. Astfel, anul trecut, s-a ajuns la o productie zilnica de 4.384 unitati, cea mai mare in istoria de 35 de ani a Arctic. Vanzarile totale inregistrate au fost de peste 1.440.000 unitati, de asemenea un record in istoria companiei. Strategia de viitor se va axa, insa, pe cresterea productivitatii deoarece "este foarte greu sa mai castigi cota de piata cand deja ai 32%", dupa cum spune Monica Iarovschi, director de marketing si vanzari al Arctic. Aceasta argumenteaza prin faptul ca, in Romania, rata medie de inlocuire a frigiderului a ajuns la 7 - 8 ani, iar vanzarile actuale ale Arctic acopera aceasta cifra. O crestere sustinuta a vanzarilor la intern ar putea-o constitui cresterea semnificativa a veniturilor populatiei, insa aici deja este vorba de ani de zile.
Un numar de 741.000 de unitati au fost livrate pe piata externa care s-a constituit in motorul de crestere al vanzarilor Arctic, cu o majorare de peste 60% comparativ cu anul precedent. Evolutia exporturilor s-a datorat penetrarii unor piete noi precum Italia, Finlanda si Orientul Mijlociu. "Europa ramane in continuare o zona importanta pentru comercializarea aparatelor frigorifice produse la Gaesti, 65% dintre acestea plecand catre tari din UE", a declarat Ugur Kayali, directorul general Arctic. Cea mai importanta piata la export ramane in continuare Turcia, cu 12% din total.
Pe categorii de produse, Arctic domina segmentul de frigidere cu o cota de piata de 45,2% si detine o cota de piata de 18,8% pe segmentul de aragaze, respectiv 20,6% pe cel de masini de spalat.
In 2006, Arctic si-a consolidat pozitia de cel mai de notorietate brand dintre electrocasnice, fiind cunoscut de peste 98,5% dintre romani, iar 38,1% dintr