Pepsi Americas, a lansat ieri Prigat Juice 100%, în categoria premium, cu două arome: portocale şi tropical, mix de ananas, fructul pasiunii, mango, lămâie, portocale. Inovaţia pe care o aduce Prigat în cadrul categoriei juice 100% este ambalajul PET de 1,2 litri, colorat orange opac pentru a proteja conţinutul de interacţiunea cu mediul extern. Prigat Juice 100% este obţinut prin tehnologia de îmbuteliere Hot Filling On Line, implementată de QAB începând cu anul 2004. Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB), membră a Pepsi Americas, este unul dintre cei mai mari investitori americani din România, îmbuteliatorul autorizat şi distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea, Gatorade şi Roua Munţilor pentru România şi Republica Moldova. Conform unui studiu realizat de Canadean pentru anul 2006, piaţa de juice a înregistrat o creştere de volum de 20% faţă de 2005, creşterea estimată pentru 2007 fiind de 17%. "Consumatorul român este din ce în ce mai bine informat şi face diferenţa între cele trei categorii de băuturi răcoritoare necarbonate cu fructe, alegând să consume cu predilecţie produse premium: juice 100% şi nectar. Am lansat Prigat Juice 100% de portocale pentru că aceasta este aroma preferată de 79% dintre consumatorii români", a declarat Daniela Dumitru, Brand Manager Prigat, Quadran Amroq Beverages. (K.L.)
Pepsi Americas, a lansat ieri Prigat Juice 100%, în categoria premium, cu două arome: portocale şi tropical, mix de ananas, fructul pasiunii, mango, lămâie, portocale. Inovaţia pe care o aduce Prigat în cadrul categoriei juice 100% este ambalajul PET de 1,2 litri, colorat orange opac pentru a proteja conţinutul de interacţiunea cu mediul extern. Prigat Juice 100% este obţinut prin tehnologia de îmbuteliere Hot Filling On Line, implementată de QAB începând cu anul 2004. Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB), membră a Pepsi Americas, este unul dintre