- Diverse - nr. 47 / 9 Martie, 2007 Potrivit unui Ordin al Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, din acest an, angajatorii, in baza legii, au obligatia intocmirii si completarii Registrului general de evidenta a salariatilor, date care trebuie comunicate, in sistem electronic, Inspectoratelor Teritoriale de Munca. Astfel, ordinul cu pricina prevede ca acei angajatori care nu au avut salariati pana la finele anului trecut trebuie sa transmita noua situatie in termen de 20 de zile de la data incheierii primului contract individual de munca. In aceasta situatie se regasesc si angajatorii care au avut salariati pana la data mentionata, dar ale caror contracte de munca au incetat anterior datei de 31 decembrie 2006. In termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a HG nr.161/2006, respectiv, pana la sfarsitul acestei luni, intrucat hotararea respectiva a intrat in vigoare la 31 decembrie 2006, toti angajatorii care au salariati trebuie sa comunice datele cerute, inclusiv cei care au incheiat un singur contract individual de munca, chiar daca acesta este suspendat. Un termen mai sever de transmitere a datelor este impus angajatorilor atunci cand au intervenit modificari in relatia angajator-angajat, respectiv aceste modificari vor fi comunicate ITM in termen de 5 zile. Termenul se refera la modificari cu privire la elementele de identificare a salariatilor, e vorba de nume, prenume, cod numeric personal, etc., data angajarii, functia ocupata conform specificatiei COR sau altor acte normative, tipul contractului individual de munca, data si temeiul incetarii contractului individual de munca. Structura si formatul de fisier aferente registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, care trebuie transmis Inspectoratelor Teritoriale de Munca, in cazul angajatorilor care utilizeaza aplicatii informatice proprii, se pun la dispozitia