În ultimii ani marile companii din domeniul vânzării carburanţilor s-au extins puternic pe piaţa mureşeană. Benzinăriile private au trebuit să se adapteze la noile standarde. Preferinţele mureşenilor sunt acum puternic influenţate şi de serviciile conexe. Respectarea cerinţelor consumatorilor este esenţială. Managerii staţiilor de carburanţi mureşene dezvăluie planurile lor pentru 2007.
Preţul, secretul Lukoil
Cele patru staţii Lukoil din Târgu-Mureş sunt lipsite de snack bar-uri şi spălătorii auto spre deosebire de staţiile Lukoil din alte oraşe din ţară. "Bineînţeles că ar fi mult mai bine dacă am avea posibilitatea de a oferi clientului nostru o cafea în timp ce îşi alimentează maşina. Încasările ar fi mai mari iar clientul nostru mulţumit", a declarat Anatalie Arabadji, şeful staţiei Lukoil.
Forza se bazează pe abonamente
Pe de altă parte benzinăria Forza, situată vizavi de magazinul Selgros, se remarcă, încă de la înfiinţarea staţiei în 2002, prin cafeneaua pusă la dispoziţia clienţilor "Este foarte important să impresionezi pozitiv clienţii prin promtitudine şi profesionalism", a precizat Cornel Şandor, şeful staţiei Forza.
Diversitatea serviciilor, atuul VIA Oil
Sistemul abonamentelor a fost practicat şi de staţia Via Oil situată la ieşirea spre Cristeşti. "La ţînceput am lucrat puternic pe abonamente, dar recuperam banii foarte greu. Acum primordială este servirea tuturor persoanelor care trec pe la noi", a declarat Adriana Mareş, managerul staţiei Via. Spre deosebire de alte benzinării, Via oferă la restaurantul din incintă un meniu al zilei, în valoare de 7 lei. Tot aici clienţii beneficiază de un hotel cu 10 camere, moderne.
Carduri pentru clienţii MOL
Benzinăriile Mol se remarcă prin cardurile multibonus oferite clienţilor prin care aceştia pot acumula puncte la cumpărarea de produse, urmând ca norocoşii să